Menu Kontakt os
  • En-Da

De digitale state-of-the-art skærme har Premium placeringer. De digitale skærme står på strategiske steder (POI), hvor shopperne færdes, tæt på indkøbssituationen. Med det digitale netværk rammer I attraktive målgrupper som trendsættere, high-end forbrugere og shoppere.

CPH Digital City er en 100% digital zone baseret på ”Less is More” filosofien (færre placeringer, men placeret de steder, hvor flest mennesker ser budskabet). For tiden består netværket af 39 digitale skærme, der sammen med vores andre digitale netværk skaber en unik digital sammenhæng i Københavnsområdet.

De digitale skærme sikrer høj opmærksomhed og høj budskabsfrekvens. F.eks. kan 50% huske at have set en digital reklame på en station eller gågade 1 mdr. efter*. CPH Digital City er et stærkt visuelt medie, hvor content står knivskarpt i bybilledet.

Forbrugerne opfatter digitale skærme som innovative, opmærksomhedsskabende og moderne. Generelt er forbrugerne og ikke mindst de unge positive overfor digitale outdoormedier og opfatter de digitale skærme som en naturlig del af bybilledet. Undersøgelser i København viser, at 64% af alle og 70% af de unge mellem 15 og 29 år har en positiv opfattelse af digital outdoor**. 

CPH Digital City giver mulighed for kontekstuel og kreativ kommunikation. Afhængigt af kampagnernes målsætninger kan budskaber skiftes i realtid og styres af parametre som vejr, temperatur, tid, UV-indeks, SoMe og eksterne datafeed. 37% synes, at produktet eller mærket, der reklameres for på de digitale skærme, er innovative og up to date*.

Med CPH Digital City eksponeres kampagnerne på de bedste og mest eksklusive placeringer i Danmarks største by, og sikrer dominerende tilstedeværelse for jeres brand eller kampagne med mulighed for at påvirke købsbeslutningen.

* OCS 2017
** Kantar Gallup

 

Eksklusive Premium placeringer
Rammer shoppere og trendsættere
100% digital zone
Regarded as modern and innovative