Behandling af personoplysninger
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Hvis du ikke ønsker at vi behandler disse oplysninger, kan det være problematisk at opretholde og imødekomme eventuelt indgåede aftaler og retslige forpligtelser.
Potentielle kunder
For at du kan være potentiel kunde hos os, er det nødvendigt, at vi indsamler følgende personoplysninger om dig:
- Navn, telefonnummer, titel, adresse, e-mail samt CVR nr. (enkeltmandsvirksomheder).
Vi indsamler personoplysninger om potentielle kunder til følgende formål:
- Muligt fremtidigt samarbejde eller købstransaktion
- Tilmelding til nyhedsbreve
- Administration af din relation til os
Vi indsamler disse oplysninger på et af følgende retsgrundlag:
- Behandling sker på baggrund af opfyldelse af kontrakt (køb af services hos os)
- Der er blevet givet samtykke via en samtykkeblanket
Vi opbevarer oplysningerne i det tidsrum lovgivningen tillader, og vi sletter dem når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaringen. Typisk vil oplysninger vedr. potentielle kunder blive slettet efter aftalens ophør eller når korrespondancen anses for ikke at være relevant længere.
Kunder
For at du kan være kunde hos os, er det nødvendigt at vi indsamler følgende personoplysninger om dig:
- Navn, telefonnummer, titel, adresse, e-mail samt CVR nr. (enkeltmandsvirksomheder).
Vi indsamler personoplysninger om kunder til følgende formål:
- Behandling af dit køb og levering af vores ydelse
- Administration af din relation til os
Vi indsamler disse oplysninger på følgende retsgrundlag:
- Behandling sker på baggrund af opfyldelse af kontrakt (køb af services hos os)
Vi opbevarer oplysningerne i det tidsrum lovgivningen tillader, og vi sletter dem når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Typisk vil oplysninger vedr. kunder blive slettet efter aftalens ophør.
Leverandører og samarbejdspartnere
For at være leverandør og samarbejdspartner hos os, er det nødvendigt at, vi indsamler følgende personoplysninger om dig:
- Navn, telefonnummer, titel, adresse, e-mail samt CVR nr. (enkeltmandsvirksomheder).
Vi indsamler personoplysninger om leverandører og samarbejdspartnere til følgende formål:
- Behandling af vores køb/ydelser
- Administration af din relation til os
Vi indsamler disse oplysninger på følgende retsgrundlag:
- Behandling sker på baggrund af opfyldelse af kontrakt
Vi opbevarer oplysningerne opbevares i det tidsrum lovgivningen tillader, og vi sletter dem når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Typisk vil oplysninger vedr. leverandører og samarbejdspartnere blive slettet efter aftalens ophør.
Jobansøgere
Når vi modtager din ansøgning, vil den blive gennemlæst og behandlet efter nedenstående forskrifter.
Ansøgningen med bilag bliver delt internt med relevant personale i rekrutteringsprocessen.
Vi kan til tider anvende en ekstern rekrutteringsaktør, som også vil få adgang til ansøgning med bilag.
Personoplysninger som fremkommer i rekrutteringsprocessen, vil blive behandlet på følgende behandlingsgrundlag: interesseafvejning.
Vi gemmer din ansøgning med bilag indtil vi finder den rette kandidat, og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet. Herefter vil din ansøgning med bilag blive slettet.
Ved uopfordrede ansøgninger gemmer vi din ansøgning med bilag i 6 måneder, hvorefter de bliver slettet.
Hvis vi gerne vil gemme din ansøgning med bilag i mere end 6 måneder, kontakter vi dig for at få dit samtykke til dette.
Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at henvende dig til os ved brug af ovenstående kontaktoplysninger.