Menu Kontakt os
  • Da-En
Danmarks højeste dækning på 85%
Rammer målgruppen på gadeplan
Stærkt digitalt netværk
0
AFA Decaux - Abribus - København - Adidas

Ram plet hos flest danskere på én gang

Vi tilbyder en vifte af premium analoge og digitale outdoormedier, der kan kombineres eller anvendes hver for sig.

De klassiske reklamepaneler ”abribus” leverer med 85% Danmarks højeste dækning (OTS) i den kommercielt attraktive målgruppe ”Personer 15-59 år”*. De 85% svarer til knapt 2,8 mio. personer, som eksponeres for budskabet med en frekvens på 15,9 (en uges eksponering med 4 serier). 

Abribusmediet er Danmarks sidste massemedie. Intet andet medie kan levere en højere dækning eller frekvens. 

For de unge forbrugere mellem 15 og 29 år dækker abribus 87,3% eller lige godt 1 million personer. Her ryger budskabsfrekvensen op på 18,7*.

Vores digitale premium medier rammer forbrugere og trendsættere i gågader og i malls - tæt på købsøjeblikket. Du får særlig høj dækning blandt de 15-29-årige. Den digitale pallette består af state-of-the-art skærme, der er placeret i centrum af København, Frederiksberg, Aarhus, Aalborg og Odense fra primo 2026. Herudover har vi et stærkt digitalt netværk i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen i Vejle.

*Index Danmark/Gallup (2022)