De klassiske reklamepaneler ”abribus” leverer med 85% Danmarks højeste dækning (OTS) i den kommercielt attraktive målgruppe ”Personer 15-59 år”*. De 85% svarer til knapt 2,8 mio. personer, som eksponeres for budskabet med en frekvens på 15,7 (en uges eksponering med 4 serier).
Abribusmediet er Danmarks sidste massemedie. Intet andet medie kan levere en højere dækning eller frekvens.
For de unge forbrugere mellem 15 og 29 år dækker abribus 89,3% eller lige godt 1 million personer. Her ryger budskabsfrekvensen op på 16*.
AFA Decaux’ Digital National består af state-of-the-art skærme, der er placeret på DSB stationer og i Aalborg. Herudover har vi Premium digitale netværk i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen samt i hjertet af København.
Endnu en brik i landsdækningen er de visuelt stærke Railboards. Dem finder I på DSB stationerne. Der er to netværk med hver 375 nøje udvalgte Railboard placeringer. Hvert netværk rammer dagligt 18% af de 15-59 årige (OTS) med en frekvens på 20. Det svarer til, at man i løbet af en uge rammer over 600.000 danskere mellem 15 og 59 år**.
*Index Danmark/Gallup (2019/2020) **Kantar Gallup, DSB, Steen & Strøm