
Vi tilbyder en vifte af premium analoge og digitale outdoormedier, der kan kombineres eller anvendes hver for sig.
De klassiske reklamepaneler ”abribus” leverer med 85% Danmarks højeste dækning (OTS) i den kommercielt attraktive målgruppe ”Personer 15-59 år”*. De 85% svarer til knapt 2,8 mio. personer, som eksponeres for budskabet med en frekvens på 15,9 (en uges eksponering med 4 serier).
Abribusmediet er Danmarks sidste massemedie. Intet andet medie kan levere en højere dækning eller frekvens.
For de unge forbrugere mellem 15 og 29 år dækker abribus 87,3% eller lige godt 1 million personer. Her ryger budskabsfrekvensen op på 18,7*.
Vores digitale premium medier rammer forbrugere og trendsættere i gågader og i malls - tæt på købsøjeblikket. Du får særlig høj dækning blandt de 15-29-årige. Den digitale pallette består af state-of-the-art skærme, der er placeret i centrum af København, Frederiksberg, Aarhus, Aalborg og Odense fra primo 2026. Herudover har vi et stærkt digitalt netværk i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen i Vejle.
*Index Danmark/Gallup (2022)

