Menu Kontakt os
AFA JCDecaux - Abribus med Marc Jacobs i København
 


AFA JCDecaux kan tilbyde en vifte af Premium outdoormedier, der kan kombineres eller anvendes hver for sig.

 
AFA JCDecaux - Abribus i Aarhus
De klassiske reklamepaneler ”abribus” leverer med 71% Danmarks højeste dækning (OTS) i den kommercielt attraktive målgruppe ”Personer 15-59 år”*. De 71% svarer til knapt 2,4 mio. personer, som eksponeres for budskabet med en frekvens på 28 (en uges eksponering med 4 serier). 

Abribusmediet er Danmarks sidste massemedie. Intet andet medie kan levere en højere dækning elle frekvens. 

For de unge forbrugere mellem 15 og 29 år dækker abribus også 71% eller knapt 800.000 personer. Her ryger budskabsfrekvensen op på 32*.

 


AFA JCDecaux’ landsdækkende digitale netværk rammer dagligt 1,1 mio. danskere (OTS). Netværket består p.t. af 182 state-of-the-art skærme, der er placeret på DSB stationer (101 skærme), i hjertet af København (35 skærme) og i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen (46 skærme).
  
Den 1. januar 2019 udvides det landsdækkende digitale netværk med Københavns Metro. Her er der hver uge er er der 2,4 millioner af- og påstigninger på de to nuværende linjer M1 og M2**.
På disse to linjer er 54 digitale skærme. I sommeren 2019 åbner Cityringen, hvorved der samlet kommer over 225 digitale skærme i hele Metroen.


 


  
AFA JCDecaux - Railboard med Boozt på KBH H
Endnu en brik i landsdækningen er de visuelt stærke railboards. Dem finder I på DSB stationerne. Der er to netværk med hver 375 nøje udvalgte railboard placeringer. Hvert netværk rammer dagligt 27% af danskerne (OTS) med en frekvens på 14. Det svarer til, at man i løbet af en uge rammer knapt 900.000 danskere***.



 

 
  • Danmarks højeste dækning på 71%

  • Eneste landsdækkende digitale netværk

  • 1,1 mio. daglige digitale kontakter

  • Railboards rammer 1 lille mio. passagerer

 

*Outdoormetret 2017, **Metroselskabet 2017, ***OCS 2017