Menu Kontakt os
AFA JCDecaux - Abribus med Marc Jacobs i København
 


AFA JCDecaux kan tilbyde en vifte af Premium outdoormedier, der kan kombineres eller anvendes hver for sig.

 
AFA JCDecaux - Abribus i Aarhus
De klassiske reklamepaneler ”abribus” leverer med 70% Danmarks højeste dækning (OTS) i den kommercielt attraktive målgruppe ”Personer 15-59 år”*. De 70% svarer til knapt 2,4 mio. personer, som eksponeres for budskabet med en frekvens på 28 (en uges eksponering med 4 serier). 

Abribusmediet er Danmarks sidste massemedie. Intet andet medie kan levere en højere dækning eller frekvens. 

For de unge forbrugere mellem 15 og 29 år dækker abribus 71% eller knapt 800.000 personer. Her ryger budskabsfrekvensen op på 32*.

 


AFA JCDecaux’ landsdækkende digitale netværk rammer dagligt 1,5 mio. danskere (OTS). Netværket består p.t. af 235 state-of-the-art skærme, der er placeret på DSB stationer (101 skærme), i Metroen (53 skærme), i hjertet af København (35 skærme) og i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen (46 skærme).
  
Det landsdækkende digitale netværk udvides markant, når den nye metrolinje Cityringen åbner. Dermed kommer der over 400 digitale skærme i det landsdækkende netværk.

 


  
AFA JCDecaux - Railboard med Boozt på KBH H
Endnu en brik i landsdækningen er de visuelt stærke Railboards. Dem finder I på DSB stationerne. Der er to netværk med hver 375 nøje udvalgte railboard placeringer. Hvert netværk rammer dagligt 27% af danskerne (OTS) med en frekvens på 14. Det svarer til, at man i løbet af en uge rammer knapt 900.000 danskere***.



 

 
  • Danmarks højeste dækning på 70%

  • Eneste landsdækkende digitale netværk

  • 1,5 mio. daglige digitale kontakter**

  • Railboards rammer 1 lille mio. passagerer

 

*Index Danmark/Gallup (2.h 2017 / 1.h 2018)  ** Kantar Gallup, DSB, Steen & Strøm  *** Metroselskabet 2017