Menu Kontakt os
  • En-Da

KORT OG KLART

AFA JCDecaux - 1 taenk stort railboard gode råd outdoor

GØR DET ENKELT

Hvis dit kreativ indeholder mere end 2-3 elementer, forringes effekten.
 
AFA JCDecaux -_2_gør_det_enkelt_mupi_abribus_gode_rad outdoor

ET GODT BLIKFANG

Brug f.eks. en person – en pris – farvevalg.
 
AFA JCDecaux - 3_et_godt_blikfang_hbo_CPH_Digital - gode råd til outdoor

TAL TYDELIGT

Kort, præcist budskab – tekst og billeder skal tale deres tydelige sprog.
 
AFA JCDecaux - 4 tal tydeligt laeskaerm tivoli abribus gode råd outdoor

BRUG KONTRASTER

Det er vigtigt, at der er størst mulig kontrast, der hvor du vil have størst opmærksomhed.
 
AFA JCDecaux - Brug kontraster, JD Sports, CPH Digital - gode råd til outdoor

FLERE VARIANTER

Hvis du har mere at sige end 1 kreativ kan rumme, så lav flere varianter over samme tema.
 
AFA JCDecaux - 6 Varianter, H&M CPH Digital - gode råd til outdoor

VIS PRODUKT

Produktet skaber genkendelse og styrker kreativets afkodning.
 
AFA JCDecaux - 7 vis produkt, coca cola - CPH Digital Gode råd til outdoor

VIS PERSONER

Af alle testede kreativer er opmærksomheden størst blandt dem, hvor der er personer på.
 
AFA JCDecaux - 8 Vis personer Mads Langer, sony music - CPH Digital

SÆT PRIS PÅ

En tydelig prisangivelse skaber altid nysgerrighed.
 
AFA JCDecaux - 9 sæt pris på, profil optik, cph Digital - gode råd til outdoor

SYNERGIEFFEKT

Da outdoor leverer en høj frekvens, kan det rette kreative samspil med f.eks. dit tv-spot nå uanede højder.
 
AFA JCDecaux - 10, synergi effekt, oister, abribus, gode råd til outdoor

DIGITALE GUIDELINES