KORT OG KLART
Husk at dit budskab ofte skal kunne opfattes på afstand.

GØR DET ENKELT
Hvis dit kreativ indeholder mere end 2-3 elementer, forringes effekten.

ET GODT BLIKFANG
Brug f.eks. en person – en pris – farvevalg.

TAL TYDELIGT
Kort, præcist budskab – tekst og billeder skal tale deres tydelige sprog.

BRUG KONTRASTER
Det er vigtigt, at der er størst mulig kontrast, der hvor du vil have størst opmærksomhed.

FLERE VARIANTER
Hvis du har mere at sige end 1 kreativ kan rumme, så lav flere varianter over samme tema.

VIS PRODUKT
Produktet skaber genkendelse og styrker kreativets afkodning.

VIS PERSONER
Af alle testede kreativer er opmærksomheden størst blandt dem, hvor der er personer på.

SÆT PRIS PÅ
En tydelig prisangivelse skaber altid nysgerrighed.

SYNERGIEFFEKT
Da outdoor leverer en høj frekvens, kan det rette kreative samspil med f.eks. dit tv-spot nå uanede højder.
