Digital National består pt af 167 digitale state-of-the-art skærme placeret i indre København, Aarhus Midtby, Aalborg Centrum og på DSB stationer. Vi arbejder løbende på at udvide antallet af digitale skærme i netværket, og inden længe står det helt nye digitale netværk på Frederiksberg klart.
Vi har helt udfaset den gængse Share-of-Time (SOT) og har lanceret en helt ny digital valuta – Viewed Impressions. Valutaen bygger på en datadrevet metode, hvor vi opsamler trafikdata via sensorer i vores digitale udstyr, og ved hjælp af en avancerede målemetode, kan vi ret præcist beregne, hvor mange personer, som faktisk ser en kampagne. Derfor giver Viewed Impressions et langt mere reelt og validt resultat, og i sidste ende et langt mere sikkert indkøb af digitale kampagner.
Læs mere om Viewed Impressions.
På netværkets digitale skærme kan man bl.a. vise full moving content*). Det giver mulighed for stor kreativitet i budskabsafviklingen, og komplekse budskaber kan kommunikeres med flere kreativer, så budskabsforståelsen hos målgruppen højnes.
Budskaber kan skiftes i realtid og styres af parametre som vejr, temperatur, tid, UV-indeks, SoMe og eksterne datafeed (f.eks. live feeds).