Analoge og digitale løsninger kan hver for sig eller i kombination bruges kreativt til brand activation. AFA Decaux’s Brand Activation-afdeling inspirerer og finder kreative løsninger til iøjnefaldende kampagner. I samarbejde med dygtige leverandører skaber vi kreative kampagner, som fanger opmærksomheden og driver brand activation. Vi genererer idéer fra starten, sikrer praktisk udførelse og bringer kreative idéer til live.
Digital relevans
- Ram målgruppen med rette budskab på rette tid med rette budskab
- Flere variable kan styre og forstærke kommunikationen
- Kommuniker forskellige budskaber på forskellige tidspunkter i løbet af dagen eller på forskellige dage (tid)
- Udnyt vejrsituationen. Et budskab ved regn, et andet ved solskin (vejr)
- Temperatur og UV-indeks kan også styre budskaberne
- Inkorporer data i budskabsstyringen f.eks. count down til produktlancering
Bryd format på abribus med topskilt
- Skab wow-effekt med en løsning, der går ud over abribus’ fysiske rammer
- Kreativt samspil mellem plakat og ekstra fysisk element
- Styrk brandet og skab ekstra opmærksomhed i bybilledet
Fuldplade bryd format
- Få dit brand ud og leve på en sjov og anderledes måde
- Skab wow-effekt og større impact med en løsning, der dækker selve rammen på abribus - og bryder format i toppen
- Giver nogle helt anderledes muligheder for at tænke kreativt og skabe synlighed
Showcase
- Fremvis det fysiske produkt i bybilledet
- Autentisk kampagne, da man kan se produktet med egne øjne
- Leg med mulighederne. Opstil produkterne på indbyggede hylder. Lad dem svæve frit i luften eller hæng dem ned fra toppen
- Mulighed for udskiftning af produkter i kampagneperioden
Topskilt og helfoliering
- Tag ejerskab på en buslæskærm og skab opmærksomhed i bybilledet
- Sjov, effektfuld og anderledes måde at kommunikere et reklamebudskab
- Mulighed for tydelig produktvisning (feks. liggende flaske på taget af en buslæskærm)
- Mulighed for at skabe et forløb, hvor topskilt og folie taler sammen
Lenticular print
- Skaber stor stop-op effekt
- Motivet ændrer sig afhængig af synsvinkel
- Mulighed for at tilføje eller fjerne elementer på kreativet
- Frembringer reklamebudskabet på en sjov og anderledes måde
- En måde at gøre analog mediet mere dynamisk
Sampling i buslæskærm
- Ubemandet sampling
- Skaber nysgerrighed og omtale
- Mulighed for viral effekt på andre platforme
- Lad brandet gøre arbejdet
Sampling og events på DSB-stationer
- Direkte face-to-face brand activation, der giver impact
- Skab et levende miljø omkring jeres brand og giv positive oplevelser
- Mulighed for sampling (uddeling af vareprøver, smagsprøver etc.)
- Mulighed for udstilling af jeres produkter og brands
- Det lukkede miljø muliggør aktivering og involvering af målgruppen
- Annoncører skal selv sørge for personale
Vil du inspireres og høre mere om Brand Activation, så ring til Mette Risby Mortensen.
Mette Risby Mortensen Creative Manager – Brand Activation