Menu Kontakt os
  • En-Da

Innovativ udnyttelse af digital outdoor åbner op for nyskabende eksekveringsmuligheder, der kan gennemføres selvstændigt eller i kombination med analoge løsninger.

AFA JCDecaux’ Innovate afdeling hjælper meget gerne med inspiration og løsninger, så kampagnebudskabet eksponeres på en uventet og underholdende måde.

Innovativ outdoorkommunikation er lig med iøjnefaldende kampagner, som vi i samarbejde med yderst kompetente leverandører får ud at leve i byrummet.

For at få det maksimale udbytte deltager vi gerne helt fra start, så vi i fællesskab kan idégenerere og samtidig holde praktikken i hånden, så idéerne også kan føres ud i livet.
 

Digital relevans 

  • Ram målgruppen med rette budskab på rette tid med rette budskab
  • Flere variable kan styre og forstærke kommunikationen
  • Kommuniker forskellige budskaber på forskellige tidspunkter i løbet af dagen eller på forskellige dage (tid)
  • Udnyt vejrsituationen. Et budskab ved regn, et andet ved solskin (vejr)
  • Temperatur og UV-indeks kan også styre budskaberne
  • Inkorporer data i budskabsstyringen f.eks. count down til produktlancering
     

Bryd format på abribus med topskilt

  • Skab wow-effekt med en løsning, der går ud over abribus’ fysiske rammer
  • Kreativt samspil mellem plakat og ekstra fysisk element
  • Styrk brandet og skab ekstra opmærksomhed i bybilledet
     

Fuldplade bryd format

  • Få dit brand ud og leve på en sjov og anderledes måde
  • Skab wow-effekt og større impact med en løsning, der dækker selve rammen på abribus - og bryder format i toppen
  • Giver nogle helt anderledes muligheder for at tænke kreativt og skabe synlighed
     

Showcase

  • Fremvis det fysiske produkt i bybilledet
  • Autentisk kampagne, da man kan se produktet med egne øjne
  • Leg med mulighederne. Opstil produkterne på indbyggede hylder. Lad dem svæve frit i luften eller hæng dem ned fra toppen
  • Mulighed for udskiftning af produkter i kampagneperioden
     

Topskilt og helfoliering

  • Tag ejerskab på en buslæskærm og skab opmærksomhed i bybilledet
  • Sjov, effektfuld og anderledes måde at kommunikere et reklamebudskab 
  • Mulighed for tydelig produktvisning (feks. liggende flaske på taget af en buslæskærm)
  • Mulighed for at skabe et forløb, hvor topskilt og folie taler sammen 
     

Lenticular print

  • Skaber stor stop-op effekt
  • Motivet ændrer sig afhængig af synsvinkel
  • Mulighed for at tilføje eller fjerne elementer på kreativet
  • Frembringer reklamebudskabet på en sjov og anderledes måde
  • En måde at gøre analog mediet mere dynamisk

Sampling i buslæskærm

  • Ubemandet sampling
  • Skaber nysgerrighed og omtale
  • Mulighed for viral effekt på andre platforme
  • Lad brandet gøre arbejdet
     

Sampling* og events på DSB-stationer

  • Direkte face-to-face brand activation, der giver impact
  • Skab et levende miljø omkring jeres brand og giv positive oplevelser
  • Mulighed for sampling (uddeling af vareprøver, smagsprøver etc.)
  • Mulighed for udstilling af jeres produkter og brands
  • Det lukkede miljø muliggør aktivering og involvering af målgruppen
  • Annoncører skal selv sørge for personale


*Sampling er muligt på Københavns Hovedbanegård og Århus Banegård
 

 

Vil du inspireres og høre mere om Brand Activation, så ring til Mette Risby Mortensen.

AFA JCDecaux - Mette Risby Mortensen, Innovative Project Manager
Mette Risby Mortensen Creative Manager – Brand Activation