Menu Kontakt os


Abribusmediets indiskutable styrke er at generere høj dækning, kendskab og budskabsfrekvens. Reklamepanelerne er nemlig placeret netop dér, hvor danskerne færdes. De er til stede midt i alles hverdag og kan ikke fravælges. 
 
Abribusmediet er ekstremt effektivt til hurtigt at skabe opmærksomhed og markedspenetration, uagtet om man vælger en landsdækkende, regional eller lokal serie. Alle placeringer af abribus’erne er nøje udvalgt og står strategisk rigtigt. 

Det er et stærkt visuelt medie, der med den rette udnyttelse af den store grafiske flade hurtigt fanger øjet. Abribusmediet er bagbelyst, så budskabet eksponeres 24/7 året rundt. Ofte giver placeringen lang dwell time, og den stærke eksponeringssituation leder til handling.
 

Undersøgelser viser, at unge og alle andre generationer af forbrugere har en positiv opfattelse af abribusmediet. F.eks. synes 37%, at outdoor gør stedet mere levende og spændende*. Her er der ikke tale om reklamelede eller irritation. Hvor andre medier slås med f.eks. ad blocking, ”Nej tak til reklamer” og third screens, kan abribusmediet ikke fravælges.
 

Kombinationen af visuel kraft og eksponeringsstyrke giver forbrugerne øget købelyst og høj købsintention, ikke mindst hos de unge forbrugere. Abribusmediet har en stærk evne til at drive trafik til mobil, web og butik. F.eks. har 40% foretaget en aktiv handling efter at have set en outdooreklame*.


*OCS 2017
 
 
  • Høj dækning og frekvens

  • Øger købelysten

  • Stærkt visuelt medie

  • Kan ikke fravælges