Det er muligt at købe lokale placeringer i afgrænsede områder inden for en kommunegrænse. I kan også selv udvælge specifikke placeringer, dvs. helt ned til enkelte reklamepanel. Alle outdoormedierne kan kombineres eller anvendes hver for sig.
I og med at AFA Decaux’ outdoormedier er optaget i Indeks Danmark, der er den største forbrugerundersøgelse i Danmark varetaget af Kantar Gallup, kan vi fortælle, hvad jeres kampagnes dækning vil være i det afgrænsede geografiske område.
Lokalt er det også muligt at bruge vores digitale netværk i hjertet af København og Aalborg samt i de tre malls Field’s, Bryggen og Bruun’s Galleri (København, Vejle og Aarhus). Analyser viser, at digitale outdoorreklamer smitter positivt af på brandet. 37% synes, at produktet eller mærket, der reklameres for på de digitale skærme, er innovative og up to date*.
En mulighed for lokal annoncering er de visuelt stærke Railboards, der findes på DSB stationerne.
*OCS 2017