Menu Kontakt os
AFA JCDecaux - Abribus med WAOO i Hjørring
 


 

AFA JCDecaux - Abribus med Albani i Odense
Det er muligt at købe lokale placeringer i afgrænsede områder inden for en kommunegrænse. I kan også selv udvælge specifikke placeringer, dvs. helt ned til enkelte reklamepanel. Alle outdoormedierne kan kombineres eller anvendes hver for sig.

I og med at AFA JCDecaux’ outdoormedier er optaget i Indeks Danmark, der er den største forbrugerundersøgelse i Danmark varetaget af Kantar Gallup, kan vi fortælle, hvad jeres kampagnes dækning vil være i den afgrænsede geografiske område.

 


Lokalt er det også muligt at bruge dele af digitale netværk på DSB stationer (101 skærme), i hjertet af København (35 skærme) og i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen (København, Vejle og Aarhus).

I København bliver det også muligt at bruge Metroen fra den 1. januar 2019. Alene her er der hver uge er er der 2,4 millioner af- og påstigninger på de eksisterende linjer M1 og M2****.
På de to linjer er der alene 54 digitale skærme. I sommeren 2019 åbner Cityringen, og så kommer der over 225 digitale skærme i hele Metroen.

  
Analyser viser, at digitale outdoorreklamer smitter positivt af på brandet. 37% synes, at produktet eller mærket, der reklameres for på de digitale skærme, er innovative og up to date**.


 


 
AFA JCDecaux - Railboard på Aalborg Banegaard
En mulighed for lokal annoncering er de visuelt stærke Railboards, der findes på DSB stationerne.


 

 
  • Lokal synlighed

  • Tailored coverage figures

  • High frequency

  • Digital dominans i København

 

*Metroselskabet 2017, **OCS 2017