Menu Kontakt os
AFA JCDecaux - Abribus med WAOO i Hjørring
 


 

AFA JCDecaux - Abribus med Albani i Odense
Det er muligt at købe lokale placeringer i afgrænsede områder inden for en kommunegrænse. I kan også selv udvælge specifikke placeringer, dvs. helt ned til enkelte reklamepanel. Alle outdoormedierne kan kombineres eller anvendes hver for sig.

I og med at AFA JCDecaux’ outdoormedier er optaget i Indeks Danmark, der er den største forbrugerundersøgelse i Danmark varetaget af Kantar Gallup, kan vi fortælle, hvad jeres kampagnes dækning vil være i det afgrænsede geografiske område.

 


Lokalt er det også muligt at bruge dele af digitale netværk på DSB stationer (101 skærme), i Metroen (53 skærme), i hjertet af København (35 skærme) og i de tre malls Field’s, Bryggen og Bruun’s Galleri (København, Vejle og Aarhus).

I København udvides Metroen med Cityringen, der består af de to nye metrolinjer M3 og M4 med i alt 17 nye underjordiske stationer.

  
Analyser viser, at digitale outdoorreklamer smitter positivt af på brandet. 37% synes, at produktet eller mærket, der reklameres for på de digitale skærme, er innovative og up to date*.


 


 
AFA JCDecaux - Railboard på Aalborg Banegaard
En mulighed for lokal annoncering er de visuelt stærke Railboards, der findes på DSB stationerne.


 

 
  • Lokal synlighed

  • Skræddersyede dækningstal

  • Høj frekvens

  • Digital dominans i København