Menu Kontakt os
AFA JCDecaux - Abribus med Bolia.com i Aarhus
 


 

I Storbyerne dækker de klassiske reklamepaneler ”abribus” eksempelvis 82% i målgruppen ”Personer 15-59 år”*.

Reklamepanelerne dækker i Storbyerne også 82% eller 600.00 unge forbrugere mellem 15 og 29 år. Her når budskabsfrekvensen op på 35*. 

I Hovedstadsområdet alene er reklamepanelernes dækning 80% med en budskabsfrekvens på 28 blandt de 15-59 årige. I den unge målgruppe 15-29 år er dækningen også 80% og budskabsfrekvensen 29.

AFA JCDecaux’ outdoormedier er som de første specifikke optaget i Index Danmark, der er den største forbrugerundersøgelse i Danmark. Index Danmark undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup. Derfor kan vi præcist fortælle, hvad jeres kampagnes dækning er i den valgte region.

 


Regionalt er det også muligt at annoncere i dele af vores digitale netværk. Netværkene består for øjeblikket af 182 state-of-the-art skærme, der er placeret på DSB stationer (101 skærme), i hjertet af København (35 skærme) og i de tre malls Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen (46 skærme).
  
Vores digitale netværk udvides den 1. januar 2019 med Københavns Metro. Her er der hver uge 2,4 millioner af- og påstigninger på de eksisterende linjer M1 og M2**.
På de to linjer er der alene 54 digitale skærme. I sommeren 2019 åbner Cityringen, og så kommer der over 225 digitale skærme i hele Metroen.
 


 
AFA JCDecaux - Railboards på København H
Endnu en regional eksponeringsmulighed er de visuelt stærke Railboards, der findes på DSB stationerne. To netværk med hver 375 Railboards rammer hver især dagligt 27% af danskerne (OTS) med en frekvens på 14. Det svarer til, at man i løbet af en uge rammer knapt 900.000 danskere*.


I Hovedstadsområdet har Railboards en dækning på 49% blandt de 15-59 årige svarende til 539.000 personer. Budskabsfrekvensen er 14.


 

 
  • High regional coverage

  • Tailored coverage figures

  • High frequency

 

*Outdoormetret 2017, **Metroselskabet 2017