Menu Kontakt os
AFA JCDecaux - Abribus med Bolia.com i Aarhus
 


 

I Storbyerne dækker de klassiske reklamepaneler ”abribus” eksempelvis 82% i målgruppen ”Personer 15-59 år”*. Det svarer til 1,5 mio. personer, der rammes med en frekvens på 32*.

Reklamepanelerne dækker i Storbyerne 79% eller knapt 560.000 unge forbrugere mellem 15 og 29 år. Her når budskabsfrekvensen op på 33*. 

I Hovedstadsområdet alene er reklamepanelernes dækning 75% hos både de 15-59 årige og blandt ”Personer 15-29 år”.

AFA JCDecaux’ outdoormedier er som de første specifikke optaget i Index Danmark, der er den største forbrugerundersøgelse i Danmark. Index Danmark undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup. Derfor kan vi præcist fortælle, hvad jeres kampagnes dækning er i den valgte region.

 


Regionalt er det også muligt at annoncere i dele af vores digitale netværk. P.t. består netværkene af 235 state-of-the-art skærme, der er placeret på DSB stationer (101 skærme), i Metroen (53 skærme), i hjertet af København (35 skærme) og i de tre malls Field’s, Bryggen og Bruun’s Galleri (46 skærme).


  
Vores digitale netværk udvides, når Cityringen åbner. Med Cityringen får Metroen de to nye linjer M3 og M4 med i alt 17 nye underjordiske stationer.

 


 
AFA JCDecaux - Railboards på København H
Endnu en regional eksponeringsmulighed er de visuelt stærke Railboards, der findes på DSB stationerne. To netværk med hver 375 Railboards rammer hver især dagligt 27% af danskerne (OTS) med en frekvens på 14. Det svarer til, at man i løbet af en uge rammer knapt 900.000 danskere*.


I Hovedstadsområdet har Railboards en dækning på 49% blandt de 15-59 årige svarende til 539.000 personer. Budskabsfrekvensen er 14*.


 

 
  • Høj regional dækning

  • Skræddersyede dækningstal

  • Høj frekvens

 

*Index Danmark/Gallup (2.h 2017 / 1.h 2018)