I Storbyerne dækker de klassiske reklamepaneler ”abribus” eksempelvis 96% i målgruppen ”Personer 15-59 år”*. Det svarer til 1,8 mio. personer, der rammes med en frekvens på 14*.
Reklamepanelerne dækker i Storbyerne også 95% eller knapt 693.000 unge forbrugere mellem 15 og 29 år. Her er budskabsfrekvensen 15*.
I Hovedstadsområdet alene er reklamepanelernes dækning 92% hos de 15-59 årige og 94% blandt ”Personer 15-29 år”.
AFA Decaux’ outdoormedier er optaget i Index Danmark, der er den største forbrugerundersøgelse i Danmark. Index Danmark undersøgelsen gennemføres af Kantar Gallup. Derfor kan vi præcist fortælle, hvad jeres kampagnes dækning er i den valgte region.
Regionalt er det også muligt at annoncere i dele af vores digitale netværk. P.t. består netværkene af state-of-the-art skærme, der er placeret i hjertet af København og Aalborg samt i de tre malls Field’s, Bryggen og Bruun’s Galleri.
Endnu en regional eksponeringsmulighed er de visuelt stærke Railboards, der findes på DSB stationerne. To netværk med hver 375 Railboards rammer hver især dagligt 18% af danskerne (OTS) med en frekvens på 20. Det svarer til, at man i løbet af en uge rammer knapt 600.000 danskere*.
*Index Danmark/Gallup (2019/2020)