Menu Kontakt os
  • En-Da

Det Landsdækkende Digitale Netværk består pt af 288 digitale state-of-the-art skærme placeret på DSB stationer, i Metroen og i Aalborg centrum. Vi arbejder løbende på at udvide antallet af digitale skærme i netværket.

Der er fuld fleksibilitet i valget af Share of Time (SOT). Annoncører kan således vælge, hvor meget af tiden på skærmen man vil dominere i løbet af ugen – om det er 7%, 18% eller andet, som matcher kampagnens målsætning. Der er stort set ingen begrænsninger. Der er heller ingen restriktioner på de budskaber, annoncøren måtte ønske at eksponere.

På netværkets digitale skærme kan man bl.a. vise full moving content. Det muliggør stor kreativitet i budskabsafviklingen, og komplekse budskaber kan kommunikeres med flere kreativer, så budskabsforståelsen hos målgruppen højnes.

Budskaber kan skiftes i realtid og styres af parametre som vejr, temperatur, tid, UV-indeks, SoMe og eksterne datafeed (f.eks. live feeds).

Levende billeder, animationer og relevante budskaber øger opmærksomheden og giver stor impact. Netværket er et meget stærkt visuelt medie, som kan understøtte kampagnens budskab.

Kreative eksekveringsmuligheder, full moving content og kort materialedeadline gør kampagneafviklingen på netværket agilt og dynamisk. Og ved at udnytte det vertikale reklameformat (9:16) fra SoMe sikres cross media sammenhæng.

Det Landsdækkende Digitale Netværk muliggør kontekstuel og kreativ kommunikation. 37% synes, at produktet eller mærket, der reklameres for på de digitale skærme, er innovative og up to date*. Digital outdoor smitter positivt af på brandet.

*OCS 2017
 

Premium placeringer
Fuld fleksibilitet i SOT
Full moving content
Effektivt visuelt medie