Menu Kontakt os
  • En-Da

Det digitale netværk har Premium placeringer i nogle af de største og mest de eksklusive Malls (Field’s, Bruun’s Galleri og Bryggen) og udgøres af 46 velplacerede state-of-the-art skærme, som sikrer høj dækning og frekvens.

De digitale skærme er naturligvis placeret på strategiske steder (POI) i hvert Mall, lige der hvor shopperne færdes, så der er den korteste afstand fra budskab til køb. 

I netværket kan der afvikles full moving content, hvilket gør det muligt at være kreativ i kampagneafviklingen. De ønskede budskaber kan kommunikeres med flere forskellige kreativer og levende billeder samt animationer øger opmærksomheden og effekten.
 

Kreative eksekveringsmuligheder, full moving content og kort materialedeadline gør brugen af Malls netværket agilt og dynamisk.

De digitale outdoormedier muliggør kontekstuel og kreativ kommunikation. Budskaber kan tilpasses præcis de målsætninger en annoncør måtte have. Blandt andet. kan budskaberne skiftes i realtid og styres efter parametre som f.eks. vejr, temperatur, tid, UV-indeks, SoMe og eksterne datafeed (f.eks. live feeds). 37% synes, at produktet eller mærket, der reklameres for på de digitale skærme, er innovative og up to date*.

Malls are purely about shopping.
 

* OCS 2017

Premium placeringer
Rammer shoppere i indkøbsøjeblikket
Full moving content
Opfattes som moderne og innovative