Menu Kontakt os
  • En-Da

True Gum er et startup inden for vegansk og plastikfrit tyggegummi, som startede deres virksomhed tilbage i 2017. De er lykkes med at opbygge et stærk community på forskellige social media kanaler, og de bruger først og fremmest outdoor til at skabe større brand awareness og øgning af brand- og produkt genkendelse – både blandt B2C og B2B markedet. 

Outdoor og fysiske aktiveringer giver stor pote i kombination med en målrettet Social Media-indsats

Jakob Schmidt Clausen

Brand Activation Manager, True Gum

De har timet og tilrettelagt en række organiske aktiviteter på deres social media kanaler samtidig med, at deres sampling og bryd format kampagne løb af stablen og bl.a. brugt forskelligt videocontent til at aktivere deres målgrupper. De har grebet aktualiteten i kampagnen og opnået virkelig stor effekt i forhold til engagement på deres platforme. De er faktisk lidt overraskede over, at kampagnen har skabt så flotte resultater, som den har. De er kommet meget langt for et relativt beskedent budget, men deres store synlighed, målrettede budskaber og nøje planlægning har givet dem muligheden for at kunne høste gode resultater.

AFA Decaux - True Gum Showcase
True Gum - Social Media on iPhone

Vores LinkedIn post med kampagne-videoen var uden sammenligning vores bedste nogensinde

Jakob Schmidt Clausen

Brand Activation Manager, True Gum

Instagram – 48.000 følgere3 posts, 25.794 views, 59 kommentarer, 987 likes, 38 har gemt postet som deres favoritter
TikTok – 30.100 følgere3 post, 133.200 views, 849 kommentarer, 1.344 delinger, 783 har gemt postet som deres favoritter
LinkedIn – 4.721 følgere1 post, 59.200 views, 78 kommentarer, 50 delinger, 105,873 impressions, 1751 likes/reactions
0

Vores ønskede output for kampagnen var en generel øget brand-genkendelse – Og det har vi i dén grad fået!

Jakob Schmidt Clausen

Brand Activation Manager, True Gum