True Gum er et startup inden for vegansk og plastikfrit tyggegummi, som startede deres virksomhed tilbage i 2017. De er lykkes med at opbygge et stærk community på forskellige social media kanaler, og de bruger først og fremmest outdoor til at skabe større brand awareness og øgning af brand- og produkt genkendelse – både blandt B2C og B2B markedet.
Jakob Schmidt ClausenOutdoor og fysiske aktiveringer giver stor pote i kombination med en målrettet Social Media-indsats
Brand Activation Manager, True Gum
De har timet og tilrettelagt en række organiske aktiviteter på deres social media kanaler samtidig med, at deres sampling og bryd format kampagne løb af stablen og bl.a. brugt forskelligt videocontent til at aktivere deres målgrupper. De har grebet aktualiteten i kampagnen og opnået virkelig stor effekt i forhold til engagement på deres platforme. De er faktisk lidt overraskede over, at kampagnen har skabt så flotte resultater, som den har. De er kommet meget langt for et relativt beskedent budget, men deres store synlighed, målrettede budskaber og nøje planlægning har givet dem muligheden for at kunne høste gode resultater.
Jakob Schmidt ClausenVores LinkedIn post med kampagne-videoen var uden sammenligning vores bedste nogensinde
Brand Activation Manager, True Gum
Jakob Schmidt ClausenVores ønskede output for kampagnen var en generel øget brand-genkendelse – Og det har vi i dén grad fået!
Brand Activation Manager, True Gum