Synlighed hvor
der handles,
beslutninger
kan påvirkes

Mærkevareannoncøren kæmper i dag mere end nogensinde før om være synlig i forbrugerens indkøbsproces. Hvad enten vi taler om top-of-mind i overvejelserne om mærkevalg eller vi taler om fysisk tilstedeværelse i butikken, så er mærkevaren udfordret. Flere private labels optager synlig plads på hylderne, danskerne er tilbudsjægere som ingen andre, og stadigt flere danskere – pt. 41% – siger nej tak til reklamer og gratisaviser.
Med retail-placeringer ved landets dagligvarebutikker sikrer du kampagnen direkte synlighed lige inden indkøbet foretages.
0 %
Kun 23% af alle køb besluttes på forhånd – potentialet er 77%.
0 dage
om ugen påvirker Abribus Retail i trafikken, før og ved indkøbsstedet.

6 stærke om Abribus Retail

1

Med Abribus Retail dækker du mere end 20% af omsætningen i dagligvarehandlen.

2

Med Abribus Retail betaler du kun for din distribution. Placeringerne sammensætter du, så købet følger dit produkts distribution.

3

Med Abribus Retail rammer du ikke bare de handlende i dagligvarebutikkerne, men også de trafikanter, som færdes på gaden i nærheden af indkøbsstedet.

4

Med Abribus Retail får du bagbelyste reklameflader til maksimal eksponering af dit produkt.

5

Med Abribus Retail får du placeringer fordelt i hele landet. Placeringerne i samtlige danske byer, giver dig den størst mulige dækning i din målgruppe.

6

Med Abribus Retail styrker du dit brandimage.

Markedsandele

Kvickly

omsætter årligt for
11.491 mio. kr.
> svarende til en
markedsandel på

8

SuperBrugsen

omsætter årligt for
16.973 mio. kr.
> svarende til en
markedsandel på

12

Fakta

omsætter årligt for
12.234 mio. kr.
> svarende til en
markedsandel på

9

Bilka

omsætter årligt for
11.700 mio. kr.
> svarende til en
markedsandel på

8

Føtex

omsætter årligt for
15.800 mio. kr.
> svarende til en
markedsandel på

11

MENY

omsætter årligt for
6.988 mio. kr.
> svarende til en
markedsandel på

5

Kilde: Supermarkedshåndbogen 2014 | Post Danmark, maj 2015, har en “nej tak” ordning | Stockmann, dec 2009

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search