Tænk stort!

Husk at dit budskab ofte skal kunne opfattes på afstand.

1_tnk_stort_2

Gør det enkelt!

Hvis din plakat indeholder mere end 2-3 elementer forringes effekten.

2_gr_det_enkelt

Et godt blikfang!

Kan f.eks. være en person – en pris – farvevalg.

3_et_godt_blikfang

Tal tydeligt!

Kort, præcist budskab – tekst og billeder skal tale deres tydelige sprog.

4_tal_tydeligt_2

Brug kontraster!

Det er vigtigt at der er størst mulig kontrast, der hvor du vil have størst opmærksomhed.

5_kontrast_2

Flere varianter!

Hvis du har mere at sige end én plakat kan rumme, så lav flere varianter over samme tema.

6_varianter

Vis produkt!

Produktet skaber genkendelse og styrker plakatens afkodning.

7_vis_produkt

Vis personer!

Af alle testede plakater er opmærksomheden størst blandt dem hvor der er personer på.

8_person_2

Sæt pris på!

En tydelig prisangivelse skaber altid nysgerrighed.

9_pris2

Synergieffekt!

Da outdoor leverer en høj frekvens kan det rette kreative samspil med f.eks. dit tv-spot nå uanede højder.

10_synergi_2
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search