Menu Contact us
  • En-Da

KORT OG KLART

KORT OG KLART

[[asset:image:197 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

GØR DET ENKELT

Hvis dit kreativ indeholder mere end 2-3 elementer, forringes effekten.
 
 [[asset:image:199 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

ET GODT BLIKFANG

Brug f.eks. en person – en pris – farvevalg.
 
 [[asset:image:196 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

TAL TYDELIGT

Kort, præcist budskab – tekst og billeder skal tale deres tydelige sprog.
 
 [[asset:image:200 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

BRUG KONTRASTER

Det er vigtigt, at der er størst mulig kontrast, der hvor du vil have størst opmærksomhed.
 
 [[asset:image:201 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

FLERE VARIANTER

Hvis du har mere at sige end 1 kreativ kan rumme, så lav flere varianter over samme tema.
 
 [[asset:image:202 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

VIS PRODUKT

Produktet skaber genkendelse og styrker kreativets afkodning.
 
 [[asset:image:203 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

VIS PERSONER

Af alle testede kreativer er opmærksomheden størst blandt dem, hvor der er personer på.
 
 [[asset:image:204 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

SÆT PRIS PÅ

En tydelig prisangivelse skaber altid nysgerrighed.
 
 [[asset:image:205 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
 

SYNERGIEFFEKT

Da outdoor leverer en høj frekvens, kan det rette kreative samspil med f.eks. dit tv-spot nå uanede højder.
 
 [[asset:image:206 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]


DIGITALE GUIDELINES

[[asset:embed_video:207 {"mode":"full","align":""}]] [[asset:key_figures_block:212 {"mode":"full","align":""}]]