KORT OG KLART
Husk at dit budskab ofte skal kunne opfattes på afstand.
[[asset:image:197 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
GØR DET ENKELT
Hvis dit kreativ indeholder mere end 2-3 elementer, forringes effekten.
[[asset:image:199 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
ET GODT BLIKFANG
Brug f.eks. en person – en pris – farvevalg.
[[asset:image:196 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
TAL TYDELIGT
Kort, præcist budskab – tekst og billeder skal tale deres tydelige sprog.
[[asset:image:200 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
BRUG KONTRASTER
Det er vigtigt, at der er størst mulig kontrast, der hvor du vil have størst opmærksomhed.
[[asset:image:201 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
FLERE VARIANTER
Hvis du har mere at sige end 1 kreativ kan rumme, så lav flere varianter over samme tema.
[[asset:image:202 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
VIS PRODUKT
Produktet skaber genkendelse og styrker kreativets afkodning.
[[asset:image:203 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
VIS PERSONER
Af alle testede kreativer er opmærksomheden størst blandt dem, hvor der er personer på.
[[asset:image:204 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
SÆT PRIS PÅ
En tydelig prisangivelse skaber altid nysgerrighed.
[[asset:image:205 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
SYNERGIEFFEKT
Da outdoor leverer en høj frekvens, kan det rette kreative samspil med f.eks. dit tv-spot nå uanede højder.
[[asset:image:206 {"mode":"small","align":"","field_asset_link":["http:\/\/"]}]]
DIGITALE GUIDELINES
[[asset:embed_video:207 {"mode":"full","align":""}]] [[asset:key_figures_block:212 {"mode":"full","align":""}]]