Danmarks bedste dækning

AFA JCDecaux er nu i den gule førertrøje og har en højere ugentlig dækning end både TV og dagblade. Afstanden til TV2 er femdoblet i 2017 for de 15–59 årige. Og for de unge forbrugere mellem 15 og 29 år er afstanden til TV2 nærmest eksploderet.

afa_7-ud-af-10

afa_outddor_daekker_bedst_3

Tiden er inde til at revidere mediespendets allokering. AFA JCDecaux’ dækning vokser og er nu bedre end TV. AFA JCDecaux har klart den højeste dækning.

I den unge målgruppe ”Personer 15-29 år” har AFA JCDecaux med de såkaldte abribus en dækning på 71%, mens TV2 er faldet til 41%.

For målgruppen ”Personer 15-59 år” har AFA JCDecaux ligeledes den højeste dækning med 71% mod TV2’s 61%.

For begge målgrupper er AFA JCDecaux’ frekvenstal meget høje med henholdsvis 28 for de 15-59 årige og 32 for de 15-29 årige (mulige eksponeringer i løbet af en uge).

Vil du se forskellige mediers dækningstal i løbet af en uge, kan du downloade en rapport nedenfor.

Abribus mediets dækningstal stammer fra Outdoormetret, som er blevet opdateret af AFA JCDecaux’ faste samarbejdspartner Kantar Gallup.

Kantar Gallup har igen inddraget Rejsevaneundersøgelsen, der belyser trafikken i AFA JCDecaux’ netværk og genberegnet dækning og frekvens med de nyeste data.

Vil du have yderligere information, er du også velkommen til at kontakte Insights & Business Development Manager Mai Britt Lundstrøm eller din kontaktperson i salgsafdelingen.

Få resultaterne

Ønsker du at få rapporten med dækningstal for ”Personer 15-29 år” og ”Personer 15-59 år”, skal du blot udfylde felterne.

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search