Menu Kontakt os
  • En-Da

Kampagner kan udformes på mange kreative og fantasifulde måder. Fælles for dem alle er, at de giver stor impact og høj involvering. Ligegyldigt om det er store dominanspakker, hvor der tages ejerskab på en hel station eller en foliering af perrondøre.

Metro Dominans på Nørreport og Kongens Nytorv

  • Skab en oplevelse, der sætter sit aftryk hos passagerne
  • Kreative kampagner kan gå viralt og skabe ekstra effekt på andre platforme
  • Mulighed for sampling på hele stationen (Concourse-level og perron)
     

Transfertunnel med afvikling af lyd på Nørreport

  • Få passagererne til at se op fra mobilen, aktiver flere sanser på én gang (lyd og billede)
  • Folier transfertunnel fra top til bund og skab jeres eget univers 
  • Ram mange passagerer på kort tid
     

Transfertunnel på Nørreport

  • Skab større impact for de rejsende i transfertunnellen
  • Udnyt de brede formater på en sjov og fantasifuld måde
  • Ram mange passagerer på kort tid
     

Ejerskab på Ørestad og Bella Center

  • Tag ejerskab på perrondøre, glasrækværk, banner, digitalskærme og plakat i abribus 
  • Mulighed for samling (flyers, smagsprøver etc.) ved store events, koncerter og konferencer
     

Perrondøre

  • Leg med kreativiteten på perrondøre
  • Skab et forløb med forskellige kreativer
  • Mulighed for at foliere perrondørene med 25% ekstra udover max format (fra midten af døren og op). Denne løsning skal dog godkendes af Metroservice inden eksekvering
     

Bannere

  • Benyt muligheden for at skrive tingene med STORT på bagvægsbanner
  • Iøjefaldende løsning
  • Opnå ekstra kampagneeffekt. 
  • Udnyt dwell time på rulletrappen til at kommunikere budskabet på et stort format
     

Vil du høre mere om mulighederne i Metroen, så ring til Mette Risby Mortensen 

AFA JCDecaux - Mette Risby Mortensen, Innovative Project Manager
Mette Risby Mortensen Innovative Project Manager