Menu Kontakt os
  • En-Da

I Metroen får annoncører digital dominans på Premium placeringer, der giver impact og høj involvering. Netværket består af 179 digitale skærme og giver sammen med vores andre digitale netværk mulighed for en unik digital sammenhængskraft i Københavnsområdet.

På netværkets digitale skærme kan man bl.a. vise full moving content, som åbner op for kreativitet i budskabsafviklingen. Komplekse budskaber kan kommunikeres med flere kreativer, ligesom budskaber kan skiftes i realtid og styres af parametre som vejr, temperatur, tid, UV-indeks, SoMe og eksterne datafeed (f.eks. live feeds).

Levende billeder, animationer og relevante budskaber øger opmærksomheden og inspirerer, så annoncørens brand eller kampagne kommer top of mind. F.eks. viser undersøgelser, at 53% af passagerne kan godt lide at blive mindet om kommende events, koncerter, biograf-premierer, ligesom 34% kan godt lide at blive gjort opmærksom på nye produkter eller tilbud*.

De kreative eksekveringsmuligheder, full moving content og den korte materialedeadline gør kampagneafviklingen agil og dynamisk. Og ved at udnytte det vertikale reklameformat (9:16) fra SoMe sikres cross media sammenhæng.

Det digitale netværk kan med fordel kombineres med de mange analoge eksponeringsmuligheder i Metroen, så fuldkommen dominans og eksponeringsstyrke opnås.
 

* OCS 2017

Rent, uforstyrret eksponeringsmiljø
Digital dominans
Full moving content
Parameterstyret realtidskommunikation