Menu Kontakt os
  • En-Da

På landsplan omfatter Digital Rail Convenience 97 digitale skærme placeret på 38 DSB- stationer, mens det i Hovedstadsområder udgøres af 54 skærme på 19 DSB-stationer. Samlet set er der 50 7-Eleven butikker omfattet af netværket. Man kan kun afvikle kampagner på netværket, hvis man producerer og afsætter varer, der forhandles i 7-Eleven butikker. Dette for at tilgodese relevansen i forhold til de impulskøb forbrugerne kan påvirkes til helt tæt på indkøbssituationen. 

På netværkets digitale skærme kan der vises full moving content, hvilket muliggør kreativitet i budskabsafviklingen. Desuden kan budskaber skiftes i realtid og styres af parametre som vejr, temperatur, tid, UV-indeks, SoMe og eksterne datafeed. Sælger annoncører f.eks. kolde drikke eller is vil det være oplagt at optimere budskabet efter vejr, temperatur og tidspunkt på dagen.

Kreative eksekveringsmuligheder, full moving content og kort materialedeadline gør kampagneafviklingen på netværket agilt og dynamisk. Og ved at udnytte det vertikale reklameformat (9:16) fra SoMe sikres cross media sammenhæng.
 

Premium placeringer ved 7-Eleven
Tæt på indkøbsøjeblikket
Full moving content
Parameterstyret realtidskommunikation