Opnå forøget kvalitet
med de nye medier

Engagér, underhold og informér din målgruppe på farten

Tænk digitalt

Opnå højere engagement og styrket brand perception

23
23% synes, at produkter og mærker, der reklameres for på digitale skærme, virker mere innovative og up-to-date
17
17% engagerer sig mere i indhold på digitale skærme i forhold til klassisk outdoorreklame

Kilde: OCS 2015, 2.500 personer – P15-74. Sammenlignet med traditionel OOH

Nyt landsdækkende format

Railboards er et nyt opsigtsvækkende format

60
60% af de 15-74 årige, som tager toget, ser reklamer på togstationer
44
44% siger, at de ofte lægger mærke til reklamerne
69
69% af målgruppen bruger regelmæssigt deres mobiltelefon, tablet eller computer, når de er på farten
22
22% søger efter yderligere information om produktet, der bliver reklameret for

Kilde: Transportvaneundersøgelsen, DTU, personer i alderen 10 til 84 år. / OOH consumer survey (OCS) 2500 personer.

Mød dine kunder, hvor de er

Planlæg dine kampagner efter “micro-øjeblikke”

OOH gør det muligt

100% dynamisk kommunikation

Realtidsoptimering

Kreativ legeplads

Shareable

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search