MediaCom Beyond Advertising står bag videoproduktionen.

Foråret er kommet

Med forårets kommen, så er haveprojekter uundgåeligt for enhver haveejer og for nogen en slidsom og til tider uoverskuelig affære.

Men med haveredskaber fra Gardena, så kan selv det slidsomme arbejde blive til en ren fornøjelse og netop dette ønskede Husqvarna at kommunikere.

I samarbejde med MediaCom Beyond Advertising og AFA JCDecaux skabte Husqvarna en frodig Gardena forårshave i en buslæskærm på Kgs. Nytorv, hvor målgruppen ved hjælp af augmented reality kunne opleve, hvorledes haver blomstrer og gror i forårsmånederne. For at understrege havens flor blev buslæskærmens tag udstyret med en trækasse fyldt med blomster, hvori der var placeret et Gardena brandet skilt, så der ingen tvivl var om afsender. Den sædvanlige busbænk blev erstattet med en havebænk og kunstigt græs samt fuglekvidderen fra et lille fuglehus skabte et lille grønt pusterum for de ventende passagerer.

KUNDE

Gardena

PERIODE

Uge 16, 2016

Leave a Comment

Related Projects
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search