Fire forskellige budskaber skaber relevant indhold.

SmartCONTENT er en intuitiv og brugervenlig onlineplatform, som gør det let for brands at kommunikere relevante budskaber på det rette tidspunkt, sted og til den rette målgruppe. Ved hjælp af systemets integrerede regelsæt for det digitale indhold kan kommercielle budskaber nu tilrettes parametre som vejr, tid, temperatur og lokation.

7-Eleven var blandt de første til at afprøve de digitalt tilpassede budskaber. De lancerede en kampagne med fire forskellige budskaber.

Mellem kl. 06.00 og 10.00

Tilbud på morgenmad, mellem kl. 6.00 og 10.00.

Under 20 grader, vis tilbud på salater

Mellem kl. 10.00 og 16.00 kørte to videoer, alt afhængig af temperaturen. Under 20 grader, så viste 7-Eleven et tilbud på salater.

Over 20 grader, vis tilbud på is

Mellem kl. 10.00 og 16.00 – over 20 grader kørte et tilbud med is.

Mellem kl. 16.00 og 19.00

Mellem kl. 16.00 og 19.00 kørte tilbud på salater – uanset vejret.

Efter kl. 19.00

Til slut efter kl. 19.00 startede tilbud på fast food. Stoppede kl. 06.00 næste dag.

Alt sammen opsat én gang – herfra tog systemet over og skiftede budskaberne. Smart og målrettet kommunikation på indhold.

Se filmen herunder.

Bo Velling-Theisen, Marketingchef i Reitan Convenience Denmark, uddyber: “7-Eleven ønsker at dække kundernes behov over dagen og natten. Derfor er det vigtigt for 7-Eleven at kommunikere de rigtige budskaber, der passer til kundens behov, på de rigtige tidspunkter. De digitale skærme har givet os denne mulighed.”

KUNDE

7-Eleven, Reitan

PERIODE

Uge 19, 2016

Vil du høre mere om de nye muligheder hos AFA JCDecaux?

Leave a Comment

Related Projects
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search