OCS 2017

Nyt effektstudie

Få et detaljeret indblik i danske forbrugeres adfærd, holdninger og købsbeslutninger i forbindelse med outdoorreklamer. OCS 2017 er fuld af nye indsigter og resultater om DOOH og OOH.

50% husker digitale outdoorreklamer på gågader

50% husker digitale outdoorreklamer på gågader

40% foretager en konkret handling efter at have set outdoorreklamer

40% foretager en konkret handling efter at have set outdoorreklamer

OCS 2017 viser, at forbrugerne i dag involverer sig i langt højere grad og foretager konkrete handlinger på baggrund af outdoorreklamer.

I OCS 2017 er der særlig fokus på de kommercielt attraktive forbrugere mellem 15 og 29 år. For den unge målgruppe er der særskilte og meget positive resultater, som vi gerne vil komme forbi og fortælle mere om, hvis du ønsker det.

Forbrugeradfærden er også brudt ned på seks brancherelaterede målgrupper.

Vil du se resultaterne for de 15-29 årige eller de brancherelaterede målgrupper, så kontakt:
Insights & Business Development Manager Mai Britt Lundstrøm (26 30 39 89 / mbl@afajcdecaux.dk) eller din kontaktperson i salgsafdelingen.

Indtil da kan du downloade en delrapport af OCS 2017 og læse mere om danskernes adfærd og holdninger til de forskellige outdoormedier.

OCS 2017 – Outdoor Consumer Survey – er resultatet af et samarbejde mellem AFA JCDecaux og mediebureauet Carat (Dentsu Aegis). OCS 2017 er baseret på 3.000 interviews og er gennemført i januar 2017 via M3 Researchs panel.

Få en delrapport af OCS 2017

I delrapporten kan du se et udsnit af de resultater, der er for målgruppen ”Personer 15-74 år”. Ønsker du at læse delrapporten, skal du blot udfylde felterne.

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search