AFA JCDecaux tilbyder virksomheder lokale outdoorreklamer på gader og veje i de danske byer

Du får annoncering i øjenhøjde – hvor dine kunder færdes – tæt på din virksomhed.
Og du vil blive overrasket over hvor godt det virker.

Forøg din kundestrøm
og få flere kunder i butikken

Styrket opmærksomhed med integrering af sociale medier

Ram din målgruppe og skab mersalg

Større synlighed blandt kunder
og konkurrenter

Hvad tilbyder vi i dit lokalområde?

Region Hovedstaden & Sjælland

Fyn & Syddanmark

Midt- og Nordjylland

Effektfulde medier og glade kunder

  • Vi har valgt en fast årsaftale med AFA JCDecaux for at være mere synlige i gadebilledet. Med AFA JCDecaux som den eneste aktør i lokalområdet var de et helt oplagt valg som samarbejdspartner. Prisen var naturligvis en vigtigt parameter og her kunne AFA JCDecaux være leveringsdygtig med attraktive priser. Resultatet af kampagnen har været mere synlighed i området, især i forhold til vores konkurrenter. Jeg anbefaler gerne andre at købe outdoor hos AFA JCDecaux.

    Kurt Bøgh Rema 1000
  • SILVAN bruger ofte abribus og billboards, f.eks. ved butiksåbninger, specielle kampagner og som kørselsvejledninger til vores butikker. Det er en god måde at blive synlig i gadebilledet på – og det fungerer godt som supplement til vores øvrige annoncering.

    Conny Andersen Marketingkoordinator Silvan

Flyt dit budskab ud på gaden tæt på dine kunder

Skab synlighed, der hvor dine kunder færdes. Med plakater på centrale steder i byen lige der, hvor dine kunder er, skaber du en unik opmærksomhed. Du har mulighed for at planlægge din kampagne i én eller flere byer, udvælge specielle placeringer i nærheden af din virksomhed og skabe synlighed med det antal reklamer, der passer til din kampagne.

Med Abribus-mediet følger den unikke 24-timers opmærksomhed. Bagbelyste budskaber lyser op selv i døgnets mørke timer, og giver dit budskab en opsigtsvækkende synlighed i byen, som ikke kan fravælges.  Netop bagbelysningen af din kampagne åbner muligheden for forskellige trykmetoder, som f.eks. dag/nat-effekt, der specielt i de mørke timer giver ekstra stor opmærksomhed.

60
af danskerne lægger mærke
til reklamer på gågaden

Kilde: OOH consumer survey (OCS) 2500 personer

Mediet er med sit store format ikke til at komme uden om

Udnyt de store reklameformater på billboards, og skab stor synlighed hos din målgruppe.

I gennemsnit bruger vi mere end en time på transport hver dag, og med trafikvendte placeringer nær indfaldsveje og trafikknudepunkter, er billboards et oplagt medievalg til kampagner rettet mod kørende trafik.

61
af danskerne lægger mærke
til reklamer langs med veje

Kilde: OOH consumer survey (OCS) 2500 personer

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search