Tænk stort!

Husk at dit budskab ofte skal kunne opfattes på afstand

outdoor1

Gør det enkelt!

Hvis din plakat indeholder mere end 2-3 elementer forringes effekten

outdoor2

Et godt blikfang!

Kan f.eks. være en person – en pris – farvevalg

outdoor3

Tydelige budskaber!

Korte budskaber – tekst og billeder skal tale deres tydelige sprog

outdoor4

Brug kontraster!

Det er vigtigt at der er størst mulig kontrast, der hvor du vil have størst opmærksomhed

outdoor5

Flere varianter!

Hvis du har mere at sige end én plakat kan rumme, så lav flere varianter over samme tema

outdoor6

Vis produkt!

Produktet skaber genkendelse og styrker plakatens afkodning

outdoor7

Vis personer!

Af alle testede plakater er opmærksomheden størst blandt dem hvor der er personer på

outdoor8

Sæt pris på!

En tydelig prisangivelse skaber altid nysgerrighed

outdoor9

Synergieffekt

Da outdoor leverer en høj frekvens kan det rette kreative samspil med f.eks. dit tv-spot nå uanede højder.

outdoor10
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search