Vi har fokus på outdoormediets
styrker og muligheder

Engaging – think SoMe

Bred dækning og høj frekvens

Synergimedie eller som stand alone

SOV

Path to purchase

Geografisk fleksibilitet

Kreativ legeplads

Selekterede pladser

Hos AFA JCDecaux er vi meget fokuseret på, at du som annoncør får mest muligt ud af dine medieinvesteringer på outdoor.

Derfor tilbyder vi en lang række analyser, som dokumenterer og evaluerer din kampagne. På denne side har vi samlet et overblik over vores analyseaktiviteter.

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uddybende dialog om analysen som redskab til evaluering af netop din kampagne.

  • Mai Britt Lundstrøm
    Mai Britt Lundstrøm Research & Business Development Manager

    (+45) 26 30 39 89

Outdoor-Optimizer
Outdoor Optimizer er en hjælp til dig, som ønsker et mål for din kampagnes effekt.
Udfyld informationen om din kampagne i fem hurtige steps,
og se den simulerede effekt på de tre forskellige niveauer:
Kampagneopmærksomhed
Afsenderidentifikation
Købsintention
Rigtig god fornøjelse!

Analysesetups

Gallup CAWI

I samarbejde med TNS Gallup tester vi en stor del af de outdoor-kampagner du ser på vores outdoormedier.

Hver kampagnetest finder sted ugen efter kampagnevisning. Testen gennemføres som CAWI – Computer Assisted Web Interviewing – og foregår således over internettet.

Respondenterne skal indledningsvis angive, hvem der står bag den aktuelle kampagne og om de har set kampagnen i gadebilledet.

Kampagnetesten analyserer afsendererindring, kampagneopmærksomhed og ad-liking, og respondenterne kan desuden vurdere reklamen ud fra en række kvalitative udsagn.

De endelige testresultater opstilles på to målgrupper:

  • Alle personer 15-64 år
  • Den af annoncøren definerede målgruppe for kampagnen
ACNielsen AIM-salgstracking

I samarbejde med ACNielsen AIM analyserer vi effekten af din kampagne på Abribus Retail.

Formål: At vurdere om mediet påvirker salget af Produkt X i hhv. butikker med nærliggende outdoor-kampagner positivt inden for kampagneperioden.

salgseffekt

Mediekørsler

Gallup’s Index Danmark

Har du brug for yderligere informationer om din målgruppe, er vi altid behjælpelige med at opstille kørsler til dig på baggrund af Index Danmark.

I Indexet findes en omfattende indsamling af informationer om danskerne holdninger, medievaner, indkøbsfrekvenser, vurderinger af diverse kortvarige og langvarige forbrugsgoder og meget, meget mere.

Outdoormeteret – beregning af medienøgletal

TNS Gallup har spurgtpersoner i alderen 15-59 år, bosiddende i hele Danmark, om deres færden på veje, gader og stræder. Samtidig er informationer om vores mange seriekombinationer indlæst i databasen, hvilket giver dig mulighed for at vurdere mediets potentiale for den målgruppe, du henvender dig til.

Du kan opstille mediekørsler, som belyser dækning, frekvens, TRP og andre relevante medienøgletal.

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search