digital_spec_7810_still_web

CPH Digital City

 Statisk indhold

Materialespecifikationer

Statisk indhold – still billede

Format: JPG, GIF, PNG
Størrelse: 1080 x 1920 px, fuldskærm uden sorte rammer
Filstørrelse: Max. 30 MB
Rotation: Portræt
Farve: RGB
Ingen animation
File navngivning: Ordrenr_kampagnenavn_start dato-slut dato

Restriktioner

Layout må ikke ligne trafiktegn/-signal eller indeholde symboler og piktogrammer, der kan ligne vejafmærkning.
Layout må ikke distrahere motorkøretøjer eller fodgængere gennem indhold med meget kontrast eller layout der repræsenterer enhver form for fare.

Skulle Københavns Kommune beslutte, at ovenstående krav ikke er opfyldt, vil en ny version af materialet være påkrævet inden yderligere udspil kan leveres. AFA JCDecaux eller Københavns Kommune kan ikke blive draget til ansvar for ekstra omkostninger i den forbindelse.

Levering

Færdigt materiale uploades senest 5 arbejdsdage inden kampagnestart.
Brug upload-funktionen nederst på siden.

Sidst opdateret 30.01.2017

Yderligere information

For at garantere successen og en smidig afvikling af alle digitale kampagner finder du nedenfor en række enkle guidelines.
Har du spørgsmål, så kontakt venligst salgssupport@afajcdecaux.dk.

 

Digitalt materiale

Når du booker en digital kampagne hos AFA JCDecaux, har du mulighed for at køre med flere forskellige kampagnemotiver. Antallet af kampagnemotiver bedes du oplyse ved booking af din kampagne – dog senest 5 arbejdsdage forud for kampagnestart, hvor filerne ligeledes skal foreligge hos AFA JCDecaux.

  • Du betaler en fast handling fee for op til 2 kampagnemotiver på kr. 2.495,-. Herefter pålægges kr. 995,- for hver efterfølgende kampagnemotiv.
  • Leveres materialet mindre end 5 arbejdsdage, før din kampagne går live, kan vi ikke garantere, at kampagnen går live til tiden. Senere materialelevering skal derfor altid aftales med salgssupport.
  • Ændring af materiale i kampagneperioden skal aftales med salgssupport og vil blive faktureret med kr. 995,- pr. kampagnemotiv.
  • Handling fees skal bekræftes via e-mail af mediebureau eller reklamebureau mindst 5 arbejdsdage forud for kampagnestart.

Dynamiske* kampagner med eksterne feeds

Dynamiske kampagner kræver test forud for kampagnestart.

  • Hvis kampagnen er dynamisk, skal Salgssupport informeres om dette mindst 4 uger forud for kampagnestart
  • Dynamiske kampagner kræver mindst 10 arbejdsdages test – kampagnes kompleksitet vil definere antallet af tests
  • Opsætning af regler for det digitale indhold i SmartCONTENT er 995 kr pr. kampagne
  • Standard materiale skal leveres til enhver dynamisk kampagne (for det tilfælde at kampagnestyringssystemet svigter, vil kunden ikke miste nogen kampagnevisning)
  • Dynamiske kampagner vil kun køre, hvis det behørige produktionsgebyr er blevet bevilliget, og AFA JCDecaux har modtaget en bekræftelse på e-mail som aftalt for denne omkostning via mediebureau eller reklamebureau

*Med dynamiske menes her, digitalt indhold styret af eksterne data feeds. Læs mere om dette her.

Vigtigt

  • Alle dynamiske filer kræver test
  • Alle gebyrer for materiale og test skal bekræftes skriftligt
  • Minimum 10 arbejdsdage er påkrævet for test af dynamiske kampagner
  • Dynamiske kampagner skal meddeles til AFA JCDecaux mindst 4 uger i forvejen
  • Standard materiale og specifikke materiale setups skal meddeles mindst 5 arbejdsdage forud for kampagnestart, ellers kan det ikke garanteres, at kampagnen går live til tiden.
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search