Gør din digitale kampagne relevant med

smartcontent-logo-orange

Mission

Gør op med normerne og bring det innovative til de digitale skærme. Vi ønsker at øge kvaliten for DOOH.

Hvorfor

Fordi kampagner med relevans, får målgruppen til at handle på budskabet.

Hvordan

Samarbejde med kunden om kommunikation og realisere indhold og relevans i forhold til målgruppen.

SmartCONTENT gør det muligt for dig at skabe digitale kampagner med kreativt, dynamisk og relevant indhold for målgruppen.

SmartCONTENT gør det let for dig at kommunikere relevante budskaber til den rette målgruppe på det rette tidspunkt og sted. Ved hjælp af systemets integrerede regelsæt for det digitale indhold kan kommercielle budskaber nu tilrettes parametre, hvormed du har mulighed for at kommunikere forskellige budskaber alt efter den kontekst målgruppen befinder sig i. Du kan tilpasse visningen af dine kommercielle budskaber i henhold til følgende parametre:

Vejret

Vejr – vis fx et budskab når det regner og et andet når solen skinner

Temperatur

Har du en produktportefølje der salgsmæssigt er temperatur afhængig, så er temperatur et oplagt parameter at anvende i forhold til visningen af dit indhold

Tid

Få vist din kampagne i det rette tidsrum. Vi opererer med fire tidsperioder i løbet af et døgn:
Kl. 6-10, kl. 10-16, kl. 16-19, kl. 19-6.

SoMe

Involvér og engager målgruppen i dit kommercielle budskab ved at inddrage sociale medie feeds i dit kreative indhold fra Instagram eller Twitter.

Bo Velling-Theisen, Marketingchef i Reitan Convenience Denmark:

7-Eleven ønsker at dække kundernes behov over dagen og natten. Derfor er det vigtigt for 7-Eleven at kommunikere de rigtige budskaber, der passer til kundens behov, på de rigtige tidspunkter. De digitale skærme har givet os denne mulighed.

Har du adgang til data der kan gøre dit budskab endnu smartere?

Så er det en oplagt mulighed at inddrage i din kommunikation. For i SmartCONTENT er det også muligt at integrere eksterne data feeds. Dette kan eksempelvis være fra en online webshop, som dermed giver dig mulighed for løbende at præsentere målgruppen for fx de mest søgte produkter på hjemmesiden. Dette i kombination med mediets placering tæt ved den fysiske butik, kan være med til at skabe yderligere trafik til butikken.

Er ovenstående noget, der kunne have din interesse? Har du en kreativ idé, du ønsker sparring på i forhold til DOOH muligheder? Så kontakt Michael Jørgensen, så tager vi gerne et møde hvor vi kan tale om muligheder for din kreative DOOH kampagne.

  • Michael Jørgensen
    Michael Jørgensen Marketing Manager

    (+45) 25 60 95 95

Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search