digital_billund_top

Billund digitalskærm

Materialespecifikationer

Statisk indhold

Format: JPG
Størrelse: 1280×720, fuldskærm uden sorte rammer
Filstørrelse: Max. 30 MB
Rotation: Landscape
Farve: RGB
Ingen animation
File navngivning: Ordrenr_kampagnenavn_start dato-slut dato

Dynamisk indhold

Format: WMV (Windows Media 9, ikke advanced profile), MP4
Størrelse: 1280×720, fuldskærm uden sorte rammer
Filstørrelse: Max. 30 MB
Rotation: Landscape
Encoding: H264
Frame rate: 25 fps
Video bit rate: MP4 = 4 mbps (variabel/konstant) WMV = 8 Mbps ( VBR / CBR )
Ingen audio (lyd)
Spot længde: 10 eller 20 sekunder
Filen skal starte og afslutte med en nedtoning på 0,5 sekund.
Tekst skal holdes inden for “Safety Area” (10% fra kant)
File navngivning: Ordrenr_kampagnenavn_start dato-slut dato

Restriktioner

Ingen betydelige restriktioner.

Levering

Færdigt materiale uploades senest 7 arbejdsdage inden kampagnestart.
Brug upload funktionen nederst på siden.

Sidst opdateret 27.05.2016

Yderligere information

For at garantere successen og en smidig afvikling af alle digitale kampagner finder du nedenfor en række enkle guidelines.
Har du spørgsmål, så kontakt venligst salgssupport@afajcdecaux.dk.

 

Digitalt materiale

Når du booker en digital kampagne hos AFA JCDecaux, har du mulighed for at køre med flere forskellige kampagnemotiver. Antallet af kampagnemotiver bedes du oplyse ved booking af din kampagne – dog senest 5 arbejdsdage forud for kampagnestart, hvor filerne ligeledes skal foreligge hos AFA JCDecaux.

  • Du betaler en fast handling fee for op til 2 kampagnemotiver på kr. 2.495,-. Herefter pålægges kr. 995,- for hver efterfølgende kampagnemotiv.
  • Leveres materialet mindre end 5 arbejdsdage, før din kampagne går live, kan vi ikke garantere, at kampagnen går live til tiden. Senere materialelevering skal derfor altid aftales med salgssupport.
  • Ændring af materiale i kampagneperioden skal aftales med salgssupport og vil blive faktureret med kr. 995,- pr. kampagnemotiv.
  • Handling fees skal bekræftes via e-mail af mediebureau eller reklamebureau mindst 5 arbejdsdage forud for kampagnestart.

Live og dynamiske kampagner med eksterne feeds

Live og dynamiske kampagner kræver betydelige test forud for kampagnestart.

Vigtigt

  • Alle dynamiske filer kræver test
  • Alle gebyrer for materiale og test skal bekræftes skriftligt
  • Minimum 10 arbejdsdage er påkrævet for test af dynamiske kampagner
  • Dynamiske kampagner skal meddeles til AFA JCDecaux mindst 4 uger i forvejen
  • Standard materiale og specifikke materiale setups skal meddeles mindst 5 arbejdsdage forud for kampagnestart, ellers kan det ikke garanteres, at kampagnen går live til tiden.
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search