Digital
Out of Home
med AFA JCDecaux

JCDecaux er markedsleder i Digital Out-of-Home reklame på verdensplan.

I Danmark er vi gennem vores samarbejde med DSB/Banedanmark den første outdoorudbyder, der kan tilbyde national digital dækning i det store velkendte og opsigtsvækkende outdoorformat. Den digitale udrulning fortsætter senere på året med eksklusive og centrale placeringer i Københavns Kommune, lige midt i byen.
Med de nye digitale muligheder kan du målrette din kampagne overfor specifikke målgrupper med interaktive kampagner, links til sociale medier, live feeds og øjeblikkelig fremvisning af dynamisk indhold.
Du kan med andre ord engagere, underholde og informere en målgruppe, mens de er på farten med relevant indhold på det rette sted og tidspunkt.
DSB-7-11-300x600px

Shorter time to market

Et stigende antal annoncører har efterspurgt digitale outdoor mediemuligheder. Den fleksibilitet og elegante opsætning, der kendetegner medierne hos AFA JCDecaux, overfører vi nu til digitale outdoor reklamer.

Vi er altid dedikeret til høj kvalitet og tilføjer betydelige ressourcer på verdensplan, til de nye digitale muligheder. Vi bruger kun kvalitetsskærme og vi placerer dem primært i områder med bred dækning i målgrupperne. Dette hjælper os med at sikre kvalitetsplaceringer, så annoncørernes kommunikation er så effektiv som muligt.

På denne side finder du alt, hvad du behøver, for at skabe en den rette digitale reklame for AFA JCDecaux’ digitale skærme i vores tre miljøer; Street Furniture, Transport og Airport.

Du finder også omfattende digitale retningslinjer, hvor du kan lære mere om, hvordan du bedst udnytter digitalt materiale.

smartcontent-logo-orange
SmartCONTENT gør det muligt for dig at skabe digitale kampagner med kreativt, dynamisk og relevant indhold for målgruppen.

Opnå højere engagement og styrket brand perception

23%
syntes, at produkter og mærker, der reklameres for på digitale skærme, virker mere innovative og up-to-date
17%
engagerer sig mere i indhold på digitale skærme i forhold til klassisk outdoorreklame

Kilde: OCS 2015, 2.500 personer – P15-74, sammenlignet med traditionel OOH

For yderligere specifikationer og guidelines
– se vores medier herunder

digtal_genvej_street
digtal_genvej_rail
digtal_genvej_airport

Lokationer på DSB/Banedanmark stationer

Inspiration

Med seneste kampagne fra McDonalds, er der ikke langt fra visning til handling, ved at ændre det digitale indhold i løbet af dagen på geografisk udvalgte områder.

Spil på Live Casino eller vind Lykkekort hos Danske Spil.

7-Eleven var blandt de første til at afprøve de digitalt tilpassede budskaber (SmartCONTENT). De lancerede en kampagne med fire forskellige budskaber.

Kildevæld slukker tørsten hos danskerne.

For yderligere specifikationer og guidelines
– se vores medier herunder

digtal_genvej_street
digtal_genvej_rail
digtal_genvej_airport
Kontakt os

Mangler du svar - så står vi klar!
Send os en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skal det gå endnu hurtigere så ring på 36 34 24 00.

Start typing and press Enter to search